جاب آفر ویزا یا ویزای کار

جاب آفر ویزا یا ویزای کار

ویزای کار کانادا و کار در کانادا
🇨🇦🇨🇦🇨🇦
ویزای کار کانادا تحت برنامه کارگران موقت خارجی (TFWP) توسط اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) صادر می شود.
هدف TFWP این است که در پاسخ به کمبودهای بازار کار ، به کارفرمایان کانادایی کمک کند تا کارگران خارجی را استخدام کنند.
TFWP از چهار جریان تشکیل شده است:
کارگران با مهارت بالا،
کارگران با مهارت پایین،
برنامه کارگران کشاورزی فصلی
برنامه مراقبت کنندگان (پرستاران) خانگی.
کارگران خارجی باید قبل از ورود به کانادا تحت TFWP ، یک پیشنهاد کار تأیید شده از طرف یک کارفرمای کانادایی و ویزای کار داشته باشند.
اداره مهاجرت کانادا (IRCC) برای اطمینان از عدم اشتغال کارگران خارجی در مشاغلی که شهروندان کانادایی یا افراد با اقامت دائم آنها در آن حضور دارند ، با اداره اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) همکاری می کند. کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام کارگر خارجی را دارند باید تأیید قبلی را از این ارگان دریافت کنند. این کار با درخواست ارزیابی اثر بازار کار (LMIA) انجام می شود.
در برخی موارد ، کارگران خارجی تحت برنامه های مختلف و یا برخی از شهرهای کانادا ، ممکن است واجد شرایط کار در کانادا بدون نیاز به LMIA باشند.
از جمله مزیت های این روش این میباشد که شما از زمان ورود به کانادا دارای شغل می‌باشید و از طرفی همسر متقاضی نیز میتواند با ویزای کار وارد کانادا شود . بهمچنین فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی نیز میتوانند در به صورت رایگان در مدارس دولتی تحصیل کنند.
کارشناسان ما (شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آینده سفر آسیا میتوانند جهت پیدا کردن جاب آفر مناسب با شرایط شما، به شما کمک کنند.
می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید. کارشناسان ما جهت اقدامات بعدی با شما تماس خواهند گرفت.
کلیک کنید👇
تلفن تماس: 07632213101

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه