ویزا تحصیلی  دانش اموزی

ویزای تحصیلی / تحصیل در کانادا

🇨🇦🇨🇦🇨🇦

چرا در کانادا تحصیل کنیم؟
دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود بیش از 400,000 دانشجوی بین المللی سالانه در کانادا زندگی و تحصیل کنند.
اعتبار مدارک تحصیلی کانادا در سراسر جهان
کانادا از استانداردهای علمی بالایی برخوردار است و این اطمینان را به شما می دهد که یک تجربه آموزش با کیفیت بالا را  را زیر نظر شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آینده سفر آسیا کسب خواهید کرد.اخذ مدرک تحصیلی از کانادا، مقدماتی را برای شما فراهم می کند که درهای زیادی را برای آینده عالی و پیشرفت شغلی باز شوند. مدارک تحصیلی کانادا در اکثر کشورهای جهان مورد تایید می باشد و اغلب معادل برنامه هایی در ایالات متحده و کشورهای مشترک المنافع شناخته می شود.
هزینه های تحصیلی قابل رقابت نسب به سایر کشورهای پیشرفته دنیا کیفیت تحصیلات و سطح زندگی در کانادا از بالاترین سطوح در جهان است. بهتر از همه ، هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی در کانادا کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر مانند ایالات متحده ، استرالیا و انگلستان است.
کانادا به عنوان یک جامعه چند فرهنگی شناخته می شودبه دلیل حضور دانشجویان از سرتاسر دنیا، این امکان برای دانشجویان ایجاد می شود که با انواع فرهنگ ها، سلیقه ها، ادیان و آداب و رسوم آنها آشنا شوند( بدون هر گونه احساس تبعیض نژادی). از طرفی دیگر، به دلیل وجود تنوع فرهنگی، همه در کانادا احساس می کنند که در خانه خود هستند و تمامی افراد در کانادا ، دارای حقوق یکسان می باشند، و صرفا به دلیل نژاد و یا رنگ پوست و یا … شخص مورد مقایسه قرار نمی گردد. میراث فرهنگی غنی کانادا بیشترین انتخاب را برای غذاهای قومی و فعالیت های تفریحی فراهم می کند.
موسسات کانادایی نوآور هستند و فرصتهای تحقیقاتی فراوانی را ارائه می دهند
بسیاری از دانشگاه ها و کالج های کانادا رهبران تحقیق در مورد یکی از ویژگی های بارز تجربه تحصیلات متوسطه در کانادا هستند. با تحصیل در کانادا می توانید بخشی از این بخش مهم از چشم انداز تحصیل در کانادا شوید. در کانادا ، دولت و صنعت اغلب با هم همکاری می کنند تا از هزاران پروژه تحقیقاتی در علوم پزشکی ، فناوری رایانه ، ارتباطات از راه دور ، علوم کشاورزی و علوم محیطی پشتیبانی کنند.
سیاست دولت کانادا بسیاری از برنامه های مهاجرت را برای اقامت دائم پس از یک دوره تحصیل در کانادا ارائه می دهد
خط مشی دولت فعلی ، مجموعه ای از دانشجویان بین المللی با روابط قوی با کانادا را شامل می شود ، از جمله مدارک تحصیلی کانادا و تجربه کاری مستقر در کانادا. به دانشجویان واجد شرایط مجوز تحصیلی توصیه می شود بدون نیاز به ترک کانادا ، برای اقامت دائم کانادا تحت برنامه های مختلف مهاجرت فدرال یا استانی اقدام کنند.تحصیل در کانادا: راهنمای گام به گام دانشجویان بین المللی:
مرحله 1: درک کردن شرایط:
داوطلبان نیاز به درک پیش نیازهای مختلف برای شروع پروسه تحصیلی خود در کانادا را دارند.
داوطلبان همچنین باید تجزیه و تحلیل دقیق قوانین و مقررات مربوط به روند درخواست اجازه تحصیل را انجام دهند.
در حالت ایده آل ، شما باید حداقل یک سال قبل از شروع تحصیل در کانادا، برنامه ریزی برای دریافت اجازه تحصیل در کانادا را شروع کنید. شرایط مشترک برای همه دانشگاه ها و موسسات شامل گذرنامه به روز شده ، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه همراه با اثبات قبولی در آزمونهای زبان تجویز شده با حداقل نمرات و اثبات اینکه شما می توانید هزینه های تحصیل و زندگی خود و خانواده ( در صورت مهاجرت به همراه خانواده) در کانادا را تأمین کنید.
مرحله 2: دوره و موسسه خود را انتخاب کنید
اولین قدم برای انتخاب یک موسسه ، تعیین وضعیت آن به عنوان یک موسسه یادگیری تعیین شده (Designated Learning Institution) (مورد تایید دولت فدارال کانادا) است. فقط DLI ها می توانند دانشجویان خارجی را پذیرش کنند.
هنگام اقدام برای تحصیل در کانادا ، باید یک دوره اصلی خاص را به پایان برسانید. تنظیمات دانشگاهی کانادا نسبت به تغییر دوره ها انعطاف پذیر است ، اگرچه بهتر است گزینه های خود را از قبل مقایسه کنید و رشته ای را انتخاب کنید که واقعاً علاقه مند به ادامه آن هستید.
 
مرحله 3: در آزمون مهارت زبان شرکت کنید
برای ورود موفقیت آمیز به کانادا ، هر دانشجوی بین المللی باید مهارت خود را در زبان انگلیسی یا فرانسه ثابت کند.
IELTS یا TOEFL ، از جمله آزمون های مورد قبول در مهارت انگلیسی است.
برای زبان فرانسه ، شما می توانید DALF ، DELF یا TCF را انتخاب کنید ، اگرچه آزمون TEF رایج ترین گزینه است.آزمون را انتخاب کنید ، هزینه آن را پرداخت کنید و تاریخ های خود را از قبل رزرو کنید. البته ، شما باید مهارت های زبان خود را تقویت کنید تا اطمینان حاصل کنید که درخواست شما رد نمی شود.
 
مرحله 4: برای دانشگاه ها اقدام کنید
اکنون وقت آن است که با دانشگاه ها تماس بگیرید و درخواست پذیرش خود را ارسال کنید. هزینه درخواست و بررسی مدارک شما را نیط در نظر بگیرید.(معمولا از 100 تا 400 دلار متغیر است) .
درخواست تصادفی نکنید گزینه های خود را مقایسه کنید ، دوره و موسسه مورد نظر خود را مشخص کنید و یک یا دو گزینه را به عنوان پشتیبان انتخاب کنید.
هنگام پر کردن فرم درخواست ، مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دقیقی را با شواهد مستند ارائه می کنید. هنگامی که این کار انجام شد ، زمان آن فرا رسیده است که منتظر بمانید تا پذیرش خود را دریافت کنید. پس از ذریافت نامه قبولی از دانشگاه ، آماده اقدام باشید.
 
مرحله 5: برای ویزای تحصیلی اقدام کنید
اکنون که موسسه ای برای پذیرش شما آماده شده است ، زمان آن فرا رسیده است که برای ویزای تحصیلی در کانادا اقدام کنید. درخواست می توانید بصورت آنلاین و یا به صورت مراجعه حضوری به یکی از مراکز مورد تایید اداره مهاجرت کانادا انجام گیرد. درخواست شما باید همراه با نامه پذیرش دریافت شده در مرحله قبلی ، گذرنامه و سایرمدارک مستند شما باشد.
 
مرحله 6: زمان سفر
پس از پردازش درخواست و انجام مصاحبه ، در صورت لزوم ، افسر مهاجرت در مورد درخواست اجازه تحصیل شما تصمیم می گیرد. در صورت پذیرش ، اکنون زمان شروع برنامه ریزی سفر به کانادا است.
اجازه شما یک تاریخ شروع دارد ، یعنی تاریخی که مجوز از آن شروع می شود. به خاطر داشته باشید که قبل از این تاریخ اجازه ورود به کانادا را ندارید. سفر خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.
 
مرحله 7: زمان مطالعه
قبل از اجازه ورود به کانادا ، افسر مهاجرت مجوز و سایر مدارک شما را در بندر ورودی تأیید می کند. این مرحله نهایی تشریفات مهاجرت است و اکنون می توانید بر شروع سفر خود به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا تمرکز کنید.
بعد از اتمام تحصیلات چه اتفاقی می افتد؟
دولت فدرال کانادا تمایل به جذب فارغ التحصیلان بین المللی از روش های مهاجرتی مختلف مانند اکسپرس اینتری دارد.
آنها جوان هستند ، از فرهنگ آگاهی دارند ، به زبان تسلط دارند ، مدارك كانادایی دارند و اغلب سابقه كار کانادایی را کسب کرده اند.
در اکثر موارد، پس از فارغ التحصیلی ، مجوز کار پس از فارغ التحصیلی کانادا به دانشجویان اجازه می دهد کار خود را در اینجا آغاز کنند.
تغییرات اخیر در سیستم انتخاب Express Entry ، انتقال دانشجویان به اقامت دائم را برای دانشجویان بین المللی آسان کرده است.
همچنین چندین مسیر مهاجرتی استانی با هدف جذب دانشجویان بین المللی وجود دارد.
👇کلیک کنید
تلفن تماس :07632213101

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه